wtorek, 30 grudnia 2014

OGŁOSZENIE PARAFIALNE!

Szczerze mówiąc, to nie wiem, co sobie o mnie po tym pomyślicie, ale, ok, jedziemy z tym koksem.

JEŚLI WESZLIŚCIE I ZOSTALIŚCIE TU TROSZKĘ DŁUŻEJ NIŻ MINUTĘ, TO DAJCIE ZNAK ŻYCIA!

Proszę o komentarze. Nie mówię o niewiadomo jak długich ( choć takie są najlepsze... ). Jestem tak zdesperowana, że zadowolę się jednozdaniowym - serio!

Chcę po prostu wiedzieć, czy czytacie, czy jest to coś na zasadzie " Ojej, nie tego chciałem/am, wychodzę.",

Ponieważ ja już naprawdę nie wiem, co myśleć.

Widzicie? Nawet Szwedek przez was ryczy TT_TT

2 komentarze:

  1. Kociak nie becz ! ;w;
    Na pocieszenie - Dzisiaj zauważyłam tego bloga i mówię od razu DenNor Z A J E B I S T Y ! *w* I pozdrów ode mnie Szwedka , żeby nie ryczał ;__; xDD
    Pozdro ! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Boże, ile miłości~
      Dziękuję bardzo za miłe słowa <3 Trzeci rozdział jest już prawie skończony - jak rodzina nie przeszkodzi, to może wstawię wieczorem.
      Szwedem już nie życzy. Finek go pocieszył... If you know what I mean ;)

      Usuń